További fontos tippek a hatékony tégla-cikk felé

További fontos tippek a hatékony tégla-cikk felé



A legjobb stratégiák között egy vállalkozásnak, amelynek támogatnia kell kínálatát, a tégla cikk. Az egyszerű és megfizethető tégla cikk lehetővé teszi a cikkek nagy erőfeszítés nélküli írását. Ha a tégla cikket szeretné használni, emlékezzen az alábbi cikk tippeire.

Fenntarthat egy e-mail hírlevelet, és regisztrálhat weboldalán. Az e-mail hírlevél lehetővé teszi a rendszeres hozzáférést a potenciális ügyfelekhez az e-mail postafiókjukban. Még nem kell elmenniük a webhelyére, hogy hírlevelet kapjon. Adjon nekik nagyszerű információkat, és fejezze be az Ön webhelyére mutató hivatkozással; meglátogatják.

A legtöbb fogyasztó inkább más fogyasztók véleményében bízik meg, mint a szakmai jóváhagyásokban. Érdemes lehet egy áttekintési / megjegyzési részt feltenni a webhelyére, hogy az ügyfelek elküldhessék az Ön termékével kapcsolatos eredményeiket.

Amikor cikkeket ír egy tégla cikkstratégia részeként, győződjön meg arról, hogy azok informatívak. Noha úgy tűnik, hogy a tégla cikk inkább az elhelyezéshez és összekapcsoláshoz kapcsolódik, mint a potenciális ügyfelek elsajátításához, az egyes cikkeket úgy kell kezelni, mint egy értékesítési hangmagasságot vagy egyszeri lehetőséget, hogy megszerezzék az ügyfelek bizalmát.

Győződjön meg arról, hogy minden Ön által nyújtott cikk tele van hasznos, érdekes információkkal. Ne feledje, hogy a keresőmotorok robotjai olvashatnak kulcsszavak alapján, de az emberek érdeklődési szándékukból és szórakoztatásból, vagy mert azért próbálnak kideríteni valamit! Cikkeinek friss, időszerű információkkal kell rendelkezniük azokról a témákról, amelyekben az emberek érdeklődnek.

Hagyja, hogy az emberek feliratkozzanak az Ön cikkeinek elolvasására. Az előfizetési szolgáltatás igénybevétele nagyszerű módja annak, hogy tájékoztassa az olvasókat, amikor új cikket tesz közzé. Engedje meg, hogy iratkozzon fel, és e-mail figyelmeztetést kap minden alkalommal, amikor új anyagokat tesz közzé, és tudod, hogy minden e-maillel visszatérnek.

Tudja meg, milyen témákban keresnek az emberek a legjobban. Ezek azok a témák, amelyek valószínűleg a legtöbb olvasót fogják elérni, ezért próbáljon megtalálni egy gyakran keresett témát, amely szintén megfelel a rád. Ügyeljen arra, hogy a kulcsszavak szerepeljenek a címben, hogy a cikk megjelenjen, ha valaki keres.

Miután elkészítette a cikket, fontos, hogy a figyelmét a cikk reklámozására összpontosítsa, különben mindenki ezt a kemény munkát hiába tette meg. Hirdesse a cikkét a Twitter-en, vagy megoszthat egy linket a Facebookon. A barátait is mondja el barátainak.

Amikor a következő cikk első vázlatát írja, ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a korrektúra miatt, amíg a cikk elkészül. Az ilyen részletek feletti izzadás a kompozíció közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást addig, amíg a vázlat nem fejeződik be. Gyorsabban fog írni, és jobb is.

Győződjön meg arról, hogy mindig nettó keresést végez, hogy megtudja, mely webhelyek fogadják el a vendég tartalmat. Cikkmarketingként folyamatosan ellenőriznie kell a profilja növelésének lehetőségeit. Próbáljon meg új lehetőségeket kihasználni, mielőtt a többi kereskedő előtted lépne előtted és elárasztja a piacot.

Használjon rövid, éles mondatokat és különféle formázási formákat, hogy cikkei vonzóbbá váljanak. Ne felejtsd el bekezdéseket, sorszakadásokat, felsoroláspontokat és alcímeket felhasználni az információk kellemes felosztásához. Ha egy hosszú cikk van egy betűkészlettel, akkor az egyik méretű emberek gyorsan el fognak kattintani.

A cikkek révén történő marketing nagyszerű módja annak, hogy egy vállalkozás népszerűsítse azt, amit kínál a nyilvánosság számára. Könnyen írhat cikkeket anélkül, hogy sok pénzt költene. Az éppen olvasott tippek elősegítik a minőségi cikkek létrehozását és megosztását a közönséggel.