Senki sem akar üzletet kötni olyan céggel, amelynek rossz hírneve van. Ezért olyan fontos, hogy jó hírnevét megőrizze. Vigyázzon a vállalkozására, és ez sok mindent elmond rólad. Olvasson tovább néhány hasznos tippet arról, hogyan kell ezt megtenni.
Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn, segítenek növelni az üzleti jelenlétet online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen közzé kell tennie a jelenlegi helyzetét. Amikor információkat tesz közzé a közösségi média webhelyén, használjon kulcsszavakat, és adja meg olvasóinak azokat az információkat, amelyekre valóban szükségük van.
Próbálja meg a Google-on keresni, hogy milyen típusú információk merülnek fel rólad. Ha sok negatív visszajelzés érkezik, akkor ezt felhasználhatja arra, hogy vásárlóival kapcsolatot teremtsen. Abban az esetben, ha bármilyen negatívumot észlel, mindent meg kell tennie annak pozitívra cseréléséért. Nem szeretné, ha bármilyen félretájékoztatás károsítaná hírnevét.
Tartsa titokban az eladásokat vagy a titkos akciókat. Ez különösen fontos, ha panaszt kap, és nagy kedvezményt kínál a helyzet orvoslásához. A panaszok beérkeznek, ha ösztönzést nyújt az embereknek a panaszra.
Néhány embernek egyszerűen lehetetlen ésszerűen örömet szerezni. Ha úgy gondolja, hogy ügyfelének irreleváns vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent annak érdekében, hogy elégedett legyen. Vállalkozás tulajdonosaként néha el kell engednie a büszkeségét, és el kell gondolkodnia azon, hogy vevőjének vagy ügyfelének mindig igaza van-e.
Vannak olyan vállalatok, amelyek szakértői a hírnév-menedzsment támogatásában. Megmentheti a vállalkozását, ha az ön hírnevét egyengetik. Szóval, jó, ha segítő kéz van ezekben a kérdésekben is.
Amikor a vállalatával kapcsolatos negatív megjegyzésre vagy véleményre válaszol, győződjön meg arról, hogy tiszteletteljesen használja-e a szakmai hangnemet. A cél az, hogy megnyerje az embereket a maga oldalán. Ha tiszteletlenséggel találkozik az eredeti poszttal szemben, fennáll annak a kockázata, hogy súlyosbítja a helyzetet cége számára.
Kezelnie kell a potenciális ügyfél elvárásait, akik igénybe vehetik a szolgáltatásait. Közvetlenül és őszintén kell bánnia az ügyfelekkel, és ha problémák merülnek fel, akkor gyorsan gondoskodjon róla. A jó hírnév az átláthatósággal jár.
Ügyeljen arra, hogy szívesen fogadja a panaszokat. Előfordulhat, hogy az ügyfelek rossz véleményeket szeretnének elküldeni, mivel nem kérnek bocsánatot vagy nem követik a problémákat. Próbáljon meg feltenni egy panaszűrlapot, amely jól látható és könnyen használható a webhelyén. Válaszoljon mindegyikre. Tudni fogják, hogy látta őket, és hogy foglalkozik a kérdésekkel. Ez segíthet a negatív vélemények csökkentésében vagy megszüntetésében.
Győződjön meg róla, hogy ismeri a jogait. Nem engedje lerontani vállalkozásának hírnevét egy kitartó hamis véleményező miatt. Ismerje meg minden webhely szolgáltatási feltételeit és irányelveit, és ismerje meg a jogi igényeit. Rágalmazás vagy rosszindulatú szándék esetén fordulhat ügyvédhez.
Az ügyfelek ismerete jó módszer a vállalkozás hírnevének védelmére. Feltétlenül beszéljen és kérdezze meg ügyfeleit. Tudja meg, mit szeretnek és mit nem szeretnek a cégében. Tudatában annak, amit szeretnek, segít beszélni ezekről a dolgokról. Annak ismerete, hogy mi nem tetszik nekik, lehetőséget ad arra, hogy foglalkozzon vele vagy megoldja. Felkészültebbé teszi azt az esetet is, ha támadják a hírnevét.
Szeretne üzletet kötni egy olyan céggel, amelynek szörnyű hírneve van? Az ügyfelek sem. Kezelje jól hírnevét, és tartsa vissza az ügyfeleket, hogy visszajöjjenek többé, és utalják barátaikat. Használja a fenti tippeket, hogy megfelelő módon vigyázzon hírnevére.