Segítségre van szüksége a cikkei marketingjében? Próbálja ki ezeket a tippeket!
A cikkmarketing nagyon produktív hirdetési eszköz lehet bármilyen vállalkozás számára. Ha helyesen
történik, akkor növekedni fog a webhely forgalma. Az alábbi tippek és tanácsok segítenek a legtöbbet
kihozni erőfeszítéseiből.
Ajánlatok ingyen. A freebies ügyfelek remekül érzik magukat, és arra ösztönzik őket, hogy jöjjenek
újra. Ha márkás freebies-ekkel rendelkezik, akkor azt tapasztalja, hogy marketing üzenete gyorsan
terjed. Ezt ne feledje, és ennek megfelelően válassza ki a termékeket.
Az internetes marketing stratégia részeként vegyen fel egy blogot. Blog cikkek írása lehetőséget ad
arra, hogy hasznos információkat írjon a vállalkozásáról, amelyekhez az emberek saját webhelyükön
hivatkozhatnak. A tanácsok vagy tippek nagyszerű dolgok egy blogba. Egy jól megírt cikk oktatja a
potenciális ügyfeleket az Ön termékéről vagy szolgáltatásáról, és elirányítja őket a fő webhelyére.
Ha vendégtartalmat fogad el annak érdekében, hogy webhelye friss és releváns legyen, mindig
feltétlenül olvassa el a tartalmat, mielőtt közzétenné. Figyeljen a tartalom minőségére, ahová
valakinek a linkjei vezetnek, és ha ezt a tartalmat már korábban feltették bárhová, mert miután
elfogadta a tartalmat, az Ön felelőssége.
Ha Ön egy téma szakértője, akkor erről előre tájékoztassa olvasóit. Az olvasók sokkal nagyobb
valószínűséggel veszik komolyan az ön mondanivalóját, és akkor fordítják idejüket arra, hogy
elolvassák a témában írtakat, ha szakértő. Ne kérkedjen velük, de ne is rejtse el tapasztalatait.
Ha cikkeit fogja forgatni, használjon embereket, ne szoftvereket. A cikkfonó szoftver gyakran
nevetséges eredményeket hoz, és a webes szörfösöket csak vállrándítással és kattintással késztetik.
Az emberi fonógépek viszont nemcsak a tartalom átírásában járnak jobban, hogy elkerüljék a
keresőmotorok duplikált tartalmi büntetését, hanem olyan átírásokat is létrehozhatnak, amelyek
kissé eltérő hangneműek, amelyek közül egy vagy több konverziót eredményezhet, mint a többi
(megtalálhatja ezt A / B teszteléssel forogják egymás ellen).
Győződjön meg arról, hogy minden ön által nyújtott cikk tele van hasznos, érdekes információkkal.
Ne feledje, hogy a keresőmotor botjai olvashatják a kulcsszavakat, de az emberek érdeklődés és
szórakozás céljából olvasnak, vagy azért, mert valamit kideríteni próbálnak! A cikkeknek friss,
időszerű információkkal kell rendelkezniük az emberek iránt érdeklődő témákról.
Miután cikkét elfogadta és közzétette egy cikk könyvtárban, ne felejtse el meglátogatni azt, és
ellenőrizze, hogy a cikkben található összes hivatkozás megfelelően működik-e. A jó linkek minden
cikkmarketing stratégia fő részét képezik. A megszakadt linkeket a keresőmotorok büntetik, sértik
vagy akár kitörlik a linkelt cikk közzétételének pozitív értékét.
Képek felvétele a cikkbe nagyszerű módja annak, hogy nagyobb figyelmet vonzzon. Az olvasók
szeretik, ha vizuálisan kísérik az olvasott szöveget. Győződjön meg arról, hogy az Ön által használt kép
olyan, amelynek használatához engedélye van, és a forró linkelés helyett a saját fiókján tárolja képeit.
Amikor megpróbálja forgalmazni a cikkeket, mindig emlékezzen arra, hogy az
információszolgáltatásnak első helyen kell lennie. Eladhatja magát, csak ne tegye ezt túl
nyilvánvalóvá. Az olvasók olyan dolgokat keresnek, amelyek hasznukra válnak, és amikor csak
megpróbálja eladni magát, akkor az olvasónak nem lesz előnye.
Használja a folyamatban lévő tanácsokat és tippeket a cikk-marketing kampány megtervezéséhez. Ha
átveszi az információt és felhasználja az ön számára, biztosan meglátja azt a pozitív eredményt,
amelyet remélni kívánt. Élvezze erőfeszítéseinek előnyeit, növelje forgalmát és eladásait.