Szilárd útmutató arról, hogyan lehet sikeres a cikkek marketingjében
A közösségi hálózatok csodálatos módja a cikkek marketingjének és e nézetek megvalósításának. A közösségi hálózatok különösen hasznosak lehetnek abban, hogy több nézetet szerezzenek a cikkkönyvtárakról, és így megkapják a nézetekért járó többletdíjat. A barátaidat, rajongóidat, kollégáidat és munkatársaidat valószínűleg érdekli a mondanivalód. Íme néhány nagyszerű tipp, amelyek segítenek a cikk marketingtevékenységében.
Ügyeljen arra, hogy mi működik és mi nem. Néha bizonyos piaci elképzelések nem fognak rezonálni az olvasók körében. Próbálja az új projekteket a múltban sikeresekhez igazítani. A potenciális aranybányák felismerése maximalizálja a nyereséget. Gyakran jobb ragaszkodni ahhoz, ami már nyereségesnek bizonyult, ahelyett, hogy mindig megpróbálnánk feltalálni a kereket.
Egy vállalkozás érdekes és kreatív módja az ügyfelek interneten való vonzására a blogolás. A blogolást sok webhelyen szabadon használhatja, és felhasználhatja a látogatók visszajelzésének folytatására. A blog létrehozása nagyon egyszerű folyamat, és a webhely megtekintéséhez vezethet.
Készíts E -könyvet. Ez egyfajta portfólió, az összes írott cikk gyűjteménye. Nem akarja, hogy túl kicsi legyen, ezért várjon, amíg sok cikket összegyűjt. Használhatja ezt az íráskészség bemutatására, vagy cikkgyűjteményeket kereső embereknek történő eladásra.
Kerülje el az azonos vagy hasonló című cikkek beküldését. A cikk semmiképpen sem tűnhet egyedülállónak, ha ugyanazzal a címmel rendelkezik, mint egy másik cikk. Minden cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt -húsz változatával kell rendelkeznie ahhoz, hogy a cikket különböző helyszíneken közzétehesse. Ne feledje, hogy a címében mindig szerepelnie kell kulcsszavának.
Meglepő tény felhasználása a cikk elején remek módszer arra, hogy felhívja az olvasók figyelmét. Ez a tény behozza az olvasót a cikkbe, és nyitottá teszi őket a gondolkodásra. Nyilvánvalóan ez nagyon hatékony lehet egy termék marketingjében.
Az átírási programok és szolgáltatások növelhetik a marketingprogramban használható cikkek teljes mennyiségét, de nem szabad kizárólag rájuk hagyatkozni. A fonott és újraírt cikkek nem olyan népszerűek, mint az eredeti tartalom, az olvasók vagy a keresőmotorok körében. A cikkek marketing kampányának lényege mindig jó minőségű, kézzel készített cikkek kell, hogy legyenek.
Amikor maguk írják a cikkeket, el kell felejtenie a cikk marketing stratégiáját. Felejtsd el, hová kerül a cikk. Felejtsd el azokat az új olvasókat, akiket remélni szeretnél. Felejtsd el a kulcsszavakat. Amikor írsz, ne csinálj mást, csak írj. Rengeteg időd lesz a cikk elkészülte után, hogy módosítsd és stratégiázz. Amíg írsz, csak az új tartalmaidra koncentrálj.
Megtekintve, hogy más szerzők mit publikálnak, remek módszer lehet a cikkmarketing-kampány kidolgozásához. Mindig kerülje a mások tartalmának plagizálását, de azt is látnia kell, hogy a szakértők hogyan jutnak el a saját területükhöz az általuk írt és terjesztett tartalom révén.
Összefoglalva: a cikkmarketing nagyszerű módja webhelye és termékeinek népszerűsítésére, és most elolvasott néhány remek tippet, hogy megtanulja, hogyan kell hatékonyan használni ezt a típusú marketinget. Számos módja van a segítségedre, és a közösségi hálózatok kiválóan alkalmazható eszközök, amikor embereket vezetnek a weboldaladra. "Megoszthatják" az Ön tartalmát barátaival és családjával, akik ugyanezt tehetik. Nevezheted láncreakciónak. Számos különböző közösségi oldal létezik, amelyeket egyszerre használhat, hogy nagyobb forgalmat érjen el a weboldalához.
Internetes marketing tippek a sikeres vállalkozáshoz!
Az internetes marketing az üzleti élet új, nyüzsgő területe, amely nagyon nagy lehetőségeket és növekedést mutat. Az internetes reklámozás az egyik legnagyobb iparágként ütötte fel a fejét, amelyet a legjobban a termékeny Google óriás jellemez. Kezdetben a Google a keresőmotorjából származó hirdetési bevételeire alapozva felismerte a keresési találatok legmagasabb ajánlatot tevőnek történő eladásából származó potenciális nyereséget, legalábbis a nagyobb vállalatok tekintetében. Ez a cikk a keresőmotoros hirdetés eredetét vizsgálja.
Az online fórumokon való részvétel és a weboldaladról való beszéd jelentős előnyökkel járulhat hozzá egy internetes marketingtervhez. Ne legyen tolakodó vagy egyoldalú, amikor ezt teszi; olyan fórumokhoz járuljon hozzá, amelyek kapcsolódnak a webhelye fókuszához és saját érdeklődési köréhez. Ha kapcsolatot tud teremteni olyan potenciális ügyfelekkel, akiket érdekel, hogy mit nyújt, akkor több mint valószínű, hogy felkeresik az Ön webhelyét.
Jó tipp az internetes marketinghez, hogy webhelye ne tűnjön túlságosan zsúfoltnak. Ha a webhelyén rengeteg link van, a felhasználók összezavarodhatnak. Annak érdekében, hogy a felhasználókat a megfelelő irányba terelje, tartsa minimálisra a zavaró tényezőket a webhelyén.
Ha keresőmotoros forgalmat szeretne szerezni más webhelyekről, írjon vendégposztot. Sok weboldal szívesen lát vendégposztokat, és minden egyes alkalommal, amikor Ön hozzájárul, visszalinkelik az Ön oldalára. Ha egy webhely magasabb oldalrangsorral rendelkezik, mint Ön, az ő webhelyükön keresztül érkező forgalom rövid időn belül jelentősen növelheti saját oldalrangsorát.
Az internet állandóan változik, ezért fontos, hogy mindig képben maradjon az új internetes eszközökkel és technikákkal. Ha lemarad, az Ön webhelye szenvedni fog, következésképpen a látogatók elfordulnak az Ön webhelyétől. Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki az internetes marketing vállalkozásból, lépést kell tartania az összes új internetes változással.
Győződjön meg róla, hogy a weboldalán elvégzi a" takarítást", hogy megállapítsa, vannak-e olyan linkek, amelyek nem működnek. A nem működő link frusztrálja az ügyfeleit, és arra késztetheti őket, hogy elhagyják az oldalát. Ez árt az eladásainak, és csökkenti a potenciális nyereséget, amit elérhet.
Ellenőrizze, hogy vannak-e helyesírási hibák a tartalmában. A helytelen helyesírás és nyelvtan azt a benyomást keltheti az oldala látogatóiban, hogy a vállalkozása nem a legfontosabb dolog az Ön számára, különösen, ha a hibák napokig fennmaradnak. Használjon szövegszerkesztőt vagy szövegalapú szerkesztőt tartalma felülvizsgálatához a közzététel előtt.
Sok online vállalkozó azt állítja, hogy nincs ideje blogolni, de az igazság az, hogy nincs ideje nem blogolni. Bármi, amit egy hírlevélbe tenne, belefér egy blogba is. A hírlevél tartalmának a blogon való elhelyezése jobb, mint a kiküldés, mert az olvasók kommentálhatják és megvitathatják a tartalmat.
Bár az ügyfelek nyilvánvalóan nem lesznek egyenrangú partnerei egy üzleti vállalkozásban, mégis úgy kell kezelnie őket, mintha egyenrangú partnerei lennének. Ez olyasvalami, amit az interneten nehéz megtenni, de az internetes marketingtevékenységének arra kell összpontosítania, hogy ügyfelei úgy érezzék, mintha a vállalkozás részei lennének, és nem csak az üzemanyag, amely működésben tartja azt.
Emberek milliói férnek hozzá az internethez, de sokan közülük a mobilos utat választják. Győződjön meg róla, hogy internetes marketingkampánya megpróbálja az adott piaci rés mobilpiacát megcsapolni. Hamarosan az internetfelhasználók többsége mobileszközökön keresztül fog hozzáférni a világhálóhoz.
A Google szinte finom reklámhasználata jellemző a jelenlegi technológiai korszakra. Innovációra és "dobozon" kívüli gondolkodásra van szükség, amikor egy új piaccal foglalkozunk. Az, hogy a Google kihasználta a rendelkezésre álló erőforrásokat, és ennek következtében a mainstream vállalatok közé lépett, azt mutatja, hogy egy jó ötlet mennyire értékes lehet.