Szilárd útmutató arról, hogyan lehet sikeres a cikkek marketingjében

Szilárd útmutató arról, hogyan lehet sikeres a cikkek marketingjében

A közösségi hálózatok csodálatos módja a cikkek marketingjének és e nézetek megvalósításának. A közösségi hálózatok különösen hasznosak lehetnek abban, hogy több nézetet szerezzenek a cikkkönyvtárakról, és így megkapják a nézetekért járó többletdíjat. A barátaidat, rajongóidat, kollégáidat és munkatársaidat valószínűleg érdekli a mondanivalód. Íme néhány nagyszerű tipp, amelyek segítenek a cikk marketingtevékenységében.

Ügyeljen arra, hogy mi működik és mi nem. Néha bizonyos piaci elképzelések nem fognak rezonálni az olvasók körében. Próbálja az új projekteket a múltban sikeresekhez igazítani. A potenciális aranybányák felismerése maximalizálja a nyereséget. Gyakran jobb ragaszkodni ahhoz, ami már nyereségesnek bizonyult, ahelyett, hogy mindig megpróbálnánk feltalálni a kereket.

Egy vállalkozás érdekes és kreatív módja az ügyfelek interneten való vonzására a blogolás. A blogolást sok webhelyen szabadon használhatja, és felhasználhatja a látogatók visszajelzésének folytatására. A blog létrehozása nagyon egyszerű folyamat, és a webhely megtekintéséhez vezethet.

Készíts E -könyvet. Ez egyfajta portfólió, az összes írott cikk gyűjteménye. Nem akarja, hogy túl kicsi legyen, ezért várjon, amíg sok cikket összegyűjt. Használhatja ezt az íráskészség bemutatására, vagy cikkgyűjteményeket kereső embereknek történő eladásra.

Kerülje el az azonos vagy hasonló című cikkek beküldését. A cikk semmiképpen sem tűnhet egyedülállónak, ha ugyanazzal a címmel rendelkezik, mint egy másik cikk. Minden cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt -húsz változatával kell rendelkeznie ahhoz, hogy a cikket különböző helyszíneken közzétehesse. Ne feledje, hogy a címében mindig szerepelnie kell kulcsszavának.

Meglepő tény felhasználása a cikk elején remek módszer arra, hogy felhívja az olvasók figyelmét. Ez a tény behozza az olvasót a cikkbe, és nyitottá teszi őket a gondolkodásra. Nyilvánvalóan ez nagyon hatékony lehet egy termék marketingjében.

Az átírási programok és szolgáltatások növelhetik a marketingprogramban használható cikkek teljes mennyiségét, de nem szabad kizárólag rájuk hagyatkozni. A fonott és újraírt cikkek nem olyan népszerűek, mint az eredeti tartalom, az olvasók vagy a keresőmotorok körében. A cikkek marketing kampányának lényege mindig jó minőségű, kézzel készített cikkek kell, hogy legyenek.

Amikor maguk írják a cikkeket, el kell felejtenie a cikk marketing stratégiáját. Felejtsd el, hová kerül a cikk. Felejtsd el azokat az új olvasókat, akiket remélni szeretnél. Felejtsd el a kulcsszavakat. Amikor írsz, ne csinálj mást, csak írj. Rengeteg időd lesz a cikk elkészülte után, hogy módosítsd és stratégiázz. Amíg írsz, csak az új tartalmaidra koncentrálj.

Megtekintve, hogy más szerzők mit publikálnak, remek módszer lehet a cikkmarketing-kampány kidolgozásához. Mindig kerülje a mások tartalmának plagizálását, de azt is látnia kell, hogy a szakértők hogyan jutnak el a saját területükhöz az általuk írt és terjesztett tartalom révén.

Összefoglalva: a cikkmarketing nagyszerű módja webhelye és termékeinek népszerűsítésére, és most elolvasott néhány remek tippet, hogy megtanulja, hogyan kell hatékonyan használni ezt a típusú marketinget. Számos módja van a segítségedre, és a közösségi hálózatok kiválóan alkalmazható eszközök, amikor embereket vezetnek a weboldaladra. "Megoszthatják" az Ön tartalmát barátaival és családjával, akik ugyanezt tehetik. Nevezheted láncreakciónak. Számos különböző közösségi oldal létezik, amelyeket egyszerre használhat, hogy nagyobb forgalmat érjen el a weboldalához.